OBJEDNÁNÍ

Veškeré objednávky lze učinit prostřednictvím tohoto webu nebo přes Instagram. Zakázky se snažíme zpracovat vždy co nejdříve. U většiny zakázek Vás ještě kontaktujeme telefonicky. Pokud není zboží skladem, kontaktujte nás a my Vám sdělíme, kdy bude zboží opět naskladněno.


OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ

Svoji objednávku si můžete osobně vyzvednout v našem studiu v Plzni, Na Roudné 80. Vyzvednutí je výhradně po domluvě! Při objednání vyberte možnost "osobní vyzvednutí" a do poznámky napište preferovaný termín vyzvednutí. My se Vám ozveme zpět s podrobnějšími informacemi. Upozorňujeme, že vyzvednutí zboží závisí na dostupnosti, která je u každého produktu individuální.


DOPRAVA

Všechny naše výrobky doručujeme prostřednictvím smluvených dopravců:

MESSENGER - tento dopravce je určen pro přepravu vázaných kytic a věčných květin v keramickém základu. Tohoto dopravce jsme zvolili z důvodu, že garantuje citlivé doručování křehkých zásilek. Děkujeme, že respektujete tento způsob doručení i vyšší cenu. Věříme, že i pro Vás je  nejdůležitější, aby Vám byla květina doručena v naprostém pořádku.

ZÁSILKOVNA, PPL - tito dopravci jsou určeni pro přepravu dárkových krabiček a výrobků z plexi. 

Všechny Vaše objednávky se snažíme vyřídit co nejdříve. Jakmile bude Vaše objednávka odeslána, obdržíte potvrzovací e-mail. Vezměte, prosím, na vědomí, že nemůžeme garantovat termín dodání, ten závisí na dopravci. Doporučujeme proto, abyste si zboží objednali s předstihem, vyhnete se tak možným komplikacím zejména při objednání dárku. Klademe velký důraz na zabalení celé objednávky, ale jelikož využíváme kurýrní službu třetí strany, znamená to, že jakmile zásilka opustí naše prostory, nemáme, bohužel, žádnou kontrolu nad tím, jak je s ní nakládáno a v jakém časovém horizontu má být doručena. Rosalie květiny proto nenese odpovědnosti za žádné ztráty nebo škody vzniklé během přepravy zvoleným dopravcem. Pokud Vám však zásilka nedorazí, neprodleně nás kontaktujte e-mailem rosalie-kvetiny@email.cz nebo telefonicky na č. 604 720 389. V případě, že obdržíte zásilku s poškozeným obalem, doporučujeme nepřevzít zásilku vůbec nebo ji převzít s výhradou. Pokud následně zjistíte, že je zboží poškozené, okamžitě nás kontaktujte e-mailem rosalie-kvetiny@email.cz a přiložte fotodokumentaci. My se s Vámi co nejdříve spojíme a budeme pracovat na nápravě, event. případné finanční kompenzaci.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vzhledem k povaze našich produktů nenabízíme možnost jejich vrácení ani vrácení peněz. Proto jsou všechny naše prodeje konečné. Vybírejte proto, prosím, pečlivě. Pokud se domníváte, že produkt, který jste obdrželi, je vadný nebo poškozený, kontaktujte nás zde nebo e-mailem na rosalie-kvetiny@email.cz.

Upozorňujeme Vás, že květiny jsou přírodní produkt, proto žádné dva produkty nejsou stejné a každá květina má svoji jedinečnost. Proto se budou barvy, tvary a velikosti lišit. Vzhledem ke křehké povaze tohoto produktu bude docházet k mírnému opadávání květů/listů.


Platnost od 1.1.2024