Objednání, doprava, platba
OBJEDNÁNÍ A DOSTUPNOST ZBOŽÍ
Veškeré objednávky lze učinit přímo v tomto internetovém obchodu nebo přes Instagram.
- u zboží označeného, že je skladem to znamená, že je aktuálně skladem materiál pro jeho výrobu a snažíme se ho vyrobit vždy do následujícího pracovního dne od přijetí objednávky nebo platby
- u zboží označeného, že není skladem nás kontaktujte a my Vám řekneme, kdy bude zboží opět k dispozici.
OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ
Svoji objednávku si můžete osobně vyzvednout v našem ateliéru v Plzni, Na Roudné 80. Vyzvednutí je výhradně po domluvě! Při objednání vyberte možnost "osobní vyzvednutí" a do poznámky napište preferovaný termín vyzvednutí. My se Vám ozveme zpět s podrobnějšími informacemi. Upozorňujeme, že vyzvednutí zboží závisí na dostupnosti, která je u každého produktu individuální.
DOPRAVA
Naše výrobky doručujeme prostřednictvím smluveného dopravce a tím je:
MESSENGER - cena 300 Kč
Tohoto dopravce jsme zvolili z důvodu, že garantuje citlivé doručování křehkých zásilek. Děkujeme, že respektujete tento způsob doručení i vyšší cenu. Věříme, že i pro Vás je nejdůležitější, aby Vám byla květina doručena v naprostém pořádku.
Dopravce Messenger doručuje zásilky druhý den od převzetí. Vezměte ale na vědomí, že tento termín závisí na dopravci a my ho nemůžeme garantovat. Doporučujeme proto, abyste si zboží objednali s předstihem, vyhnete se tak možným komplikacím zejména při objednání dárku. V Rosalii klademe velký důraz na zabalení celé objednávky, ale jelikož využíváme kurýrní službu třetí strany, znamená to, že jakmile zásilka opustí naše prostory, nemáme, bohužel, žádnou kontrolu nad tím, jak je s ní nakládáno a v jakém časovém horizontu má být doručena. Rosalie květiny proto nenese odpovědnosti za žádné ztráty nebo škody vzniklé během přepravy.
Pokud by Vám i přes spolehlivost našeho dopravce zásilka:
- nedorazila
- byl poškozen obal (doporučujeme nepřevzít zásilku vůbec nebo ji převzít s výhradou)
- bylo poškozené zboží
Ve všech případech nás kontaktujte prostřednictvím vyplněného reklamačního formuláře, který zašlete na e-mail rosalie-kvetiny@email.cz.. V případě poškozeného obalu nebo poškozeného zboží doložte fotodokumentaci, ze které je patrný rozsah poškození.
V případě urgentních reklamací nás kontaktujte telefonicky na č.: +420 604 720 389 (možno i přes WhatsApp).
My se s Vámi co nejdříve spojíme a budeme pracovat na nápravě, event. případné finanční kompenzaci.
PLATBA
Při osobním převzetí můžete platit:
- hotově
- QR kódem, který Vám bude vystaven
Svou on-line objednávku můžete uhradit během několika vteřin:
- platební kartou
- bankovním převodem - detaily k platbě odesíláme prostřednictvím e-mailu potvrzujícího přijetí objednávky